تلنگر

 

 

10 سالش بود باباش زد تو گوشش هيچي نگفت…!!!

20 سالش شد باباش زد تو گوشش هيچي نگفت….!!!

30سالش شد باباش زد تو گوشش زد زير گريه…!!!

 باباش گفت چرا گريه ميکني..؟

گفت: آخه اونوقتا دستت نميلرزيد…!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

کرکره خنده
ساعت0:18---19 آذر 1392
سلام


چطور هستی شما ؟


من که خوبم


امید وارم شما هم خوب باشید


وبلاگتون رو چک کردم


جالب بود


خ هم دادم که بدونی اومدم وبلاگت


منتظر حضورت هستم


راستی لینکم کن و خبر بده تا سریع لینکت کنم


مرسیییییییییییییییی
پاسخ:سلام دوست گرامی بعد از خوندن پیامت هرچه سعی کردم متاسفانه نتونستم وارد وبت شم باز هم سعی خودمو میکنم،از اظهار نظرت نهایت تشکررا دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.